درمان میخچه کف پا

میخچه کف پا میتواند به صورت زیر تشکیل شود:
میخچه کف پا معمولا میتواند در قسمت کف پا و یا کنار انگشتان ایجاد شود.

میخچه کف پا معمولا به صورت گرد و کوچک میباشد.

اما میخچه میتواند انواع مختلفی داشته باشد که به شرح زیر میباشد:

۱- یکی از نوع های این زائده، میخچه بذری میباشد که به صورت کوچک و معمولا در کف پا ظاهر میشود.

۲-یکی دیگر از نوع های میخچه نرم میباشد که معمولا میتواند بین انگشتان پا ایجاد شود و در واقع به آن میخچه بین انگشتان پا نیز گفته میشود و معمولا بافت نرمی دارد.

۳- و در اخر میخچه سخت چیست؟

این زائده معمولا به صورت سفت و سخت میباشد که معمولا در کنار انگشتان پا ایجاد میشود که علت آن برخورد استخوان با پوست میباشد.

شما میتوانید برای درمان میخچه کف پا با شماره 02177689467 تماس حاصل فرمایید.

یکی از سوالات بیماران عزیز این است که آیا امکان به وجود آمدن میخچه دست هم وجود دارد؟

بله گاهی ممکن است علاوه بر پا، میخچه دست نیز به وجود آید که علت آن ساییدگی و برخورد انگشتان دست میباشد. این بیماری ممکن است برای افرادی که از دستشان بیش از حد کار میکشند اتفاق بیوفتد.

به طور مثال کارگر ها میتوانند در صدد این بیماری باشند.

شما بیماران عزیز برای درمان میخچه دست میتوانید به دکتر محمود راسخی مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که گاه گاهی برخی از افراد ممکن است کنار ناخن دستشان دچار میخچه و یا پینه شوند. شاید درد نداشته باشد ولی بعد ها ممکن است زمان کار دیگری دچار درد شوند. معمولا گیتاریست ها از این موضوع رنج میبرند.

آیا جراحی میخچه پا درد دارد؟

خیر شما دردی احساس نمیکنید چون محل جراحی میخچه پاشنه پا را، بی حسی موضعی انجام میدهند و شما درد را احساس نمیکنید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جراحی میخچه پا و یا قیمت درمان میخچه به پیج اینستاگرام دکتر محمود راسخی drasekhiii مراجعه نمایید و قیمت این عمل را در هایلات ها مشاهده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقالات میخچه چیست؟ و یا علت میخچه پا را مطالع نمایید.

آدرس جراحی میخچه پا فیلم در آپارات